نصب سریع و راحت این مدل که حتی به دست افراد عادی امکان پذیر است می تواند در صرفه جویی هزینه نصب موثر باشد. شیشه های هوشمند علاوه بر مفید بودن آن ها برای صرفه جویی در انرژی، فراهم کردن شرایط زندگی مدرن و راحت نیز کمک خواهند کرد. این نوع شیشه های هوشمند نیز یک سطح از حریم خصوصی را فراهم می کند و می توان آن را دقیقاً مانند پرده های معمولی تنظیم کرد تا تنظیمات حریم و نور را کنترل کند. پانل های گچ تخته ، که عناصر جامدی هستند که پارتیشن های قابل تخریب را تشکیل می دهند ، می توانند با طیف گسترده ای از محصولات به پایان برسند. اما بیشتر برای محیط های داخلی که دارای زیر ساخت بتن و فولاد می باشد قابل استفاده می باشد. امروزه با توسعه صنعت ساخت در و پنجره دوجداره و با آمدن پروفیلهای آلومینیومی ترمال بریک لیفت اند اسلاید این مشکل تا حدود بسیاری حل شده است و با این پروفیلهای مخصوص میتوان پنجره دوجداره تا عرض ۱۲ متر و ارتفاع ۴ متر تولید کرد. رنگهای متنوع چوب دست شما را باز میگذارد تا بر اساس دکوراسیون اداری خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

میزان نور عبور داده شده به واریانس ولتاژ بستگی دارد و کنترل کاملی را به کاربر می دهد. این تغییر به آرامی اتفاق می افتد ، اما تنظیمات را می توان با توجه به اولویت کاربر تنظیم کرد. هنگامی که می خواهید از پارتیشن های دو جداره استفاده کنید می توانید آنها را مطابق با فضایی که در اختیار دارید مونتاژ و دمونتاژ کنید. پارتیشن شیشه ای یا فریم لس در دو نوع تک جداره و دو جداره در دسترس است که برای تقسیم بندی محیط یا فضای اداری از آن استفاده می شود. به عنوان مثال ، یک اتاق ملاقات خصوصی ممکن است از مزایای پارچه کتانی یا مات دودی سود بیشتری کسب کند ، در حالی که شیشه ترکیبی ممکن است برای مکانهای باز مانند مکانهایی که در ساختمانهای چند واحدی است که مستاجران و مهمانان در آنجا جمع می شوند ، به خوبی کار کند. دیوارهای متحرک یا “قابل استفاده” به طور معمول سقف آویزان هستند و بسته به ابعاد آنها ممکن است در یک مسیر کف اجرا شوند. برای تیرگی ، نانوذرات موجود در این نوع شیشه های هوشمند به طور تصادفی برای جلوگیری و جذب نور سازمان یافته اند. 

مشابه شیشه الکتروکرومیک ، انتقال نور از طریق شیشه فتوکرومیک توسط یک منبع خارجی تحت تأثیر قرار می گیرد ، فقط این بار تابش اشعه ماورا بنفش است (به طور کلی ، اما می تواند تحت تأثیر هر نوری با شدت کافی باشد). این فناوری معمولاً در لنزهای نوری دیده می شود که در خارج از خانه آفتاب را مسدود می کنند اما در غیر این صورت صاف می مانند. هنگامی که برق اعمال می شود ، یک میدان الکتریکی بین شیشه و پرده تشکیل می شود که باعث می شود پرده ها باز شوند و صاف شوند تا جلوی نور را بگیرد. فناوری هایی که به شما امکان می دهند فوراً سطوح را از شفاف به حالت مات تغییر دهید ، فناوری هایی است که تحت عنوان شیشه هوشند نامیده می شوند. این فناوری می تواند در پنجره ها ، پارتیشن ها و سایر سطوح شفاف در بخشهای مختلف از جمله معماری ، طراحی داخلی ، خودرو ، پنجره های خرده فروشی هوشمند و لوازم الکترونیکی مصرفی ادغام شود. بنابراین این پارتیشنها سطوح سر و صدا را که از اداره عبور میکنند را کاهش میدهد و فضا را برای کاهش صدا و افزایش تمرکز کارکنان مهیا میکند. فناوری شیشه هوشمند فعال امکان کنترل اشکال مختلف نور (مرئی ، اشعه ماورا بنفش) با برق را فراهم می کند.

این فناوری امکان کنترل اشکال مختلف نور از جمله نور مرئی ، UV و IR را فراهم می کند. عمدتا ، این بدان معنی است که شیشه از مات به شفاف تغییر می کند ، برخی ، طول یا موج های خاص نور را مسدود می کند. این قطرات نور را پراکنده کرده و شیشه را شیری نشان می دهند. گاهی میشود که فضای زندگی و محل کارمان کسالت آور میشود و تمایل داریم وضع را در حداقل زمان و با کمترین درهم ریختگی و هزینهای تغییر دهیم؛ شاید باورتان نشود که شیشه به عنوان جزئی جدانشدنی از زندگی بشر میتواند به نحوی خاص و متفاوت به محیط کار و زندگی شما جلوه دهد. شیشه به نحوی تاثیر گذار است که دیگر حس خفگی و حضور در فضای کوچک شما را احاطه نمیکند. سیستم پارتیشن بندی شیشه ای ؛ این امکان را به شما میدهد فضای محل کار خود را از نظر کاربردی، موثرتر سازماندهی کنید. کار فرمایان و صاحبان کسب و کار امروزه برای زیبایی محیط و جداسازی فضا به گونه ای که هر کارمندی حریم خصوصی خود را داشته باشد و همچنین کارفرما روی هر کارمند نظارت کامل داشته باشد و هیچ سر و صدایی در محیط نباشد ، از این سبک استفاده میکنند.

شیشه هوشمند: https://partitionparchin.com/نصب-شیشه-هوشمند-بر-روی-پارتیشن-اداری/