کرم سفید کننده پوست کرم سفید کننده پوست

داشتن پوستی شفاف و صاف همیشه محبوب است و هر خانمی دوست دارد پوستی صاف و درخشان داشته باشد، اما گاهی اوقات افراد به دلیل آکنه و تحریکات صورت و مشکلاتی که ممکن است روی پوست شما ایجاد شود، نمی توانند از این جنبه مثبت بهره مند شوند. . آفتاب سوختگی، آسیب مستقیم پوست، عفونت و اسکار هستند. این مقاله در مورد معرفی بهترین کرم های لایه بردار صورت می باشد.
معمولاً سعی می کنید با بهترین محصولات مراقبتی روش های درمانی را پیدا کنید و ممکن است این سؤالات در ذهنتان باشد که چه کرمی استفاده کنیم؟ کرم چه مارکی؟ آیا کرم ها و محصولات مراقبت از پوست موثر هستند؟ در ادامه با معرفی بهترین برندها دلایل استفاده از آنها را بیان خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.
نام اصلی این صفحه نمایش
چرا لایه برداری رخ می دهد؟
لایه برداری پوست یک زخم ناخواسته و مشکلی است که باعث از بین رفتن لایه بالایی پوست می شود. پوست شما دائماً در معرض عوامل محیطی است که آن را تحریک کرده و به آن آسیب می رساند. مواردی مانند نور مستقیم خورشید، باد، گرما، خشکی و رطوبت بیش از حد باعث بروز این مشکلات می شوند. پوسته پوسته شدن پوست همچنین می تواند ناشی از بیماری باشد که می تواند در جایی غیر از پوست شما شروع شود.
نکته اصلی استفاده از کرم موبر است
یکی از راه های بهبود عوارض پوستی و رفع مشکل لایه برداری، خارش و ناراحتی، استفاده از بهترین محصولات و کرم های مراقبت از پوست است. در انتخاب و استفاده از محصولات مراقبتی باید دقت کرد.
همچنین بخوانید : آشنایی با ساختار و آناتومی پوست و شگفتی های بی نظیر آن
معمولاً باید از مرطوب کننده های مناسب استفاده کنید، هرکسی که پوست مشکل دارد باید از مرطوب کننده بدون چربی استفاده کند و استفاده از آنها پس از شستن و خشک کردن صورت می تواند پوست شما را مرطوب و شاداب نگه دارد. با استفاده از این روش می توانید خشکی را درمان کنید.
مطمئن شوید که از مرطوب‌کننده‌هایی استفاده کنید که عاری از عطر و رایحه هستند، و تحقیقات نشان می‌دهد که مرطوب‌کننده‌هایی که حاوی یک یا چند ماده از کره شی، اسید لاکتیک، اسید هیالورونیک، دایمتیکون، گلیسیرین، لانولین، روغن معدنی هستند، می‌توانند به کاهش این وضعیت کمک کنند. محصولات صورت خشک که باید از آن اجتناب کنید به محض اینکه متوجه لایه برداری شدید، استفاده از محصولات حاوی آلفا الکل، هیدروکسی اسید، بنزوئیل، پراکسید و رتینوئیدهای موضعی را متوقف کنید.
استفاده از کرم کورتیزون برای مشکلات پوستی نیز مفید است و بسته به علت عارضه می توانید از کرم کورتیزونی بدون نسخه مانند هیدروکورتیزون استفاده کنید که باعث کاهش التهاب و ترمیم پوست می شود. باید هر روز ضد آفتاب بزنید و می توانید از این کرم برای رفع آسیب استفاده کنید. یک ضد آفتاب ضدآب با SPF 30 یا بالاتر بهترین انتخاب برای این کار است.
از محصولات حاوی آلوئه ورا استفاده کنید. خواص ضد التهابی آلوئه ورا به درمان لایه برداری پوست کمک زیادی می کند.
همچنین با استفاده از روغن های حاوی روغن می توان مشکلات پوستی خشک را برطرف کرد و عصاره جو دوسر خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد و این ماده در درمان پوسته پوسته بسیار مفید است.
همچنین برخی مطالعات نشان می دهد که عسل اثرات شگفت انگیزی بر سلامت بدن دارد و برای بسیاری از بیماری ها مفید است. بهترین گزینه برای خرید کرم پوست است.
همچنین بخوانید: چگونه رژ لب اصل و تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهیم؟
بهترین کرم برای پوسته پوسته شدن پوست
پوست انسان در ماه های سرد سال خشک و پوسته پوسته می شود و برخی افراد روزانه از پوست خود مراقبت می کنند و اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می دانید همه مرطوب کننده ها ساخته نمی شوند، با ما همراه باشید زیرا ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. برخی از بهترین ها کرم ها را معرفی می کنند.
با جستجوی لوسیون های مناسب، متوجه شدیم که بهترین انتخاب، کرم هایی است که حاوی سرامید هستند، این مولکول ها لایه چربی طبیعی پوست را تقلید می کنند که جزء اصلی محافظت از پوست است. اسید هیالورونیک یکی دیگر از مواد مورد استفاده در مراقبت از بدن است. برای جذب و جذب رطوبت کار می کند و در واقع می تواند تا 1000 برابر بیشتر رطوبت را تحمل کند.
گاهی اوقات مرطوب کردن یک راه خوب برای درمان خشکی پوست است، اگر می خواهید مشکل خود را بهبود بخشید، از Dr. محصولات Jarrett + Ceramidine می توانند بیشتر از کرم پوست برای شما مفید باشند. دکتر. مواد تشکیل دهنده کرم Jart+ سرامیدها هستند که مولکول های چربی هستند که از پوست شما محافظت می کنند.
استفاده از کرم های مخصوص پوست خشک
یافتن کرم صورت مناسب برای کاهش خشکی پوست و همچنین رعایت اصول صحیح مراقبت از پوست خشک بسیار مهم است. قبل از استفاده از مرطوب کننده، باید به آرامی پوست خود را لایه برداری کنید، زیرا تکه های خشک پوست می تواند منافذ را مسدود کرده و از نفوذ عمیق کرم جلوگیری کند. آبرسانی با تونر آبرسان نیز یک حرکت عالی و هوشمندانه محصول است تا پوست مرطوب کرم را به طور کامل جذب کند.
استفاده از دستگاه های توزیع کننده آب.
ژل آبرسان یک مرطوب کننده سبک است و این تصور غلط برای پوست های خشک وجود دارد که بهتر است مشکلات خشکی را از یک مرطوب کننده گران قیمت درمان کنید. فرمول های تند و زننده اگر حاوی مواد مناسب باشند می توانند آسیب بیشتری به شما بزنند. کرم هایی با فرمول های ناخوشایند و سنگین به جای نفوذ به منافذ پوست، روی پوست شما می نشینند و رطوبت هوا را جذب می کنند. یک فرمول سبک تر ممکن است بهترین گزینه شما باشد، و وقتی صحبت از مرطوب کننده های سبک می شود، هیچ محصولی بهتر از ژل آب تقویت کننده Neutrogena Hydro Boost این کار را انجام نمی دهد.
همچنین بخوانید: PRP (پلاکت درمانی) چیست؟ (مزایا و مشکلات)
مرطوب کننده مناسب را تهیه کنید
اگر پوست خشک و حساسی دارید و سد محافظ پوست شما به خطر افتاده است، برخی از مواد ممکن است باعث خارش پوست شما شوند. می توانید از مرطوب کننده های بدون عطر مانند CeraVe برای پوست های حساس استفاده کنید. همه ما پوستی سالم، صاف و نرم می خواهیم و پوست خشک آن را زشت و کدر می کند و در جای خود احساس زبری و خارش می کنید که با بهترین مرطوب کننده ها می تواند پوست شما را دو چندان کند.
کرم آب
اقدامات زیادی برای حفظ سلامت پوست صورت وجود دارد. فرقی نمی کند که از قبل آلرژی پوستی داشته باشید یا اگزما داشته باشید. اگر پوسته پوسته شدن پوست شما ناشی از یک واکنش آلرژیک است، می توانید به راحتی از این آلرژی ها جلوگیری کنید. یکی از نرم کننده ها یا سرامیدهایی که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید لوسیون نام دارد. در صورت استفاده از آنها باید از حمام های طولانی و خیلی داغ خودداری کنید و بعد از حمام از این لوسیون استفاده کنید تا پوستی نرم و صاف داشته باشید. از محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی و ناخالصی هستند استفاده نکنید، از یک برند مناسب و شناخته شده مرطوب کننده و محصولات مراقبت از پوست و بدن استفاده کنید.